Johan-na dag (:

Hejsan!
Idag har det varit en johannadag (: <3
Vi har lekt med Michaela och Isacc (: <3
Vi bakade kladdkaka , isacc fick duscha och
Michaela fick andra kläder , ni vet slicka skålen xD
Sen sminka vi de lite (:
Sen gick vi ut till lekplatsen och tog fina bilder
och gungade , igentligen gunga vi inte
vi snurrade :S
blev åksjuk ):
jag mår forfarande lite illa );


Sånna här bilder försökte vi ta :



Men Michaela ville inte ta "puss-bilder" ):
Tråkig ;)
Haha , men kul hade vi iaf , (: <3
Hoppas det blir fler sådana här dagar ,
dem är så roliga , när jag får mer tid med mina
syskon och samtidigt mina kompisar (:

Nu ska jag in på bilddagboken och kolla bilder (:(:
Heheheheeheheh <3


Bjuder på en bild på johanna och miig :


Ser lite konstiga ut (;
hehe <3

Kommentarer
Postat av: Joohanna

HHAAHAHHAHAHAAHHAHA xD

2009-01-03 @ 20:50:12
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2009-01-03 @ 20:53:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Johannnnnnnna :D

Haha :D <3 kommerihåg den dan :) <3 Kuul Kuul ;] BV <33

2009-03-18 @ 18:44:23
URL: http://viinderuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0