klippt

Min lugg !
Jag tycker faktiskt att det blev bra!
Kommer lite bilder här på mig ;)



Tycker ni att det blev bra??
Idag har jag först ridit, jag red på TARE <3
Vi red en halv timme extra..
Sen var jag & Mamma & Ellen & Ellen's mamma johanna lite längre kvar & borsta & kratsa hovarna på Hästarna ( Katinka & Tare då) Sen såg Johanna (ellen's mamma) att Katinka hade ingen sko på ena hoven ..
Så jag och ellen sprang till maria (ridläraren) och sa att katinka inte hade en sko på ena hoven !
Så Sa maria att Katinka Har inga på bakhovarna , men då hade ju inte johanna(ellen's mamma) kratsat båda hovarna på där bak =P Sen åkte Vi hem , jag satt vid datan & sen åkte jag och mamma och åt suhsi !
Jättte gott !  Sen Åkte vi och körde Sofia till fest, sen åkte vi till Willy:s där vi handlade allt möjligt ; )
Jag fick hårfärg & mamma fick bröllopstidning ;) =}
Och nu sitter jag här och surar för att Erik förlorade Körslaget på TV4 :' {   

MIN SNYGGING HAR TILL OCH MED SVEA MÖSSA :D <33

jaja , det går som det går.. Svenska folket orkar väl inte rösta så myk...
kostar jue en massa skiitpengar! ; }


Byebye , nu ska jag kolla vad mammiiz gör i köket :o ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0